Építő

Ez a játékmód versenyekre lett tervezve.

A játékmódban nem játszható Lizett 2022.08.13-tól azt azt követő megjelenésig. 

Játék kezdete

  • Amikor leültök egymással szemben, akkor ha a főnök kijátszásához szükséges zsetonmezőt kötelező kiválasztani és letenni. 
  • Dobtok egy kockával és aki nagyobbat dob az dönti el, hogy ki kezdje majd az első kört.
  • Minden esetben a kezdőjátékos kezd így ezáltal a kezdő játékos leteszi az edzőt és a főnököt majd a második játékos is. 
  • A csatatéren 2 frontvonal, 1 főnök és 2 tartalék hely van. A tartalék csak akkor használható, ha van lény a frontvonalon. 
  • Ezután a játékosok elkezdik a játékot.
  • A kezetekben lévő kártyákat nem vagytok kötelesek megmutatni az ellenfélnek.

Kör felépítése

Bevételi fázis

  • Minden esetben kapsz 1 zsetont
  • Ha az előző támadó fázisban csak 1 képességet használtál, akkor kapsz 1 zsetont

Előkészítő\Tervező fázis: 

  • Ebben a fázisban használható fel az Edző aktív képessége.
  • Igény esetén minden körben letehető egy lény bármilyen pozícióba a főnököt kivéve. 
  •  A frontvonalon a harc fázis kezdeténél kötelező legalább 1 lény, ha ez nem teljesült a játékos azonnal veszít. Amennyiben a frontvonalon van legalább 1 lény, akkor választhatóan le lehet tenni a tartalékba lényt. A tartalékból bármelyik előkészítő fázisban áthelyezhetsz bármennyi lényt a frontvonalra, amennyiben az nincs feltöltve.
  •  Az előkészítő fázist először a kezdő játékos majd a második játékos hajtja végre (a kezdőjátékos személye körönként cserélődik).

Harc fázis

  • Először a kezdő majd a másik játékos megjelöli, hogy melyik lényével melyik képességet szeretné elhasználni, ilyenkor nem kötelező minden lénnyel képességet választani.  
  • A sebzéseket a jobb oldali lényed a célpont jobb sarkába teszi egy kockával, majd így teszel a bal oldali majd a hátsó lényeddel is (a hátsó lény esetében a célpont jobb és bal sarka közé kell tenni a jelölést). A sebzéseket a lap felett, a gyógyításokat a lap felső részén jelöld. Mindenki a saját térfelén helyezi el a jelöléseket, hogy ne keverjétek össze a kockáitokat.
  • A sebzések, gyógyítások és páncélok a kijelöléskor egyből jelölendők kockával, majd minden más a szabályban leírt módon hajtandó végre, legtöbbször a kör végén. Ha egy képesség minden kulcsszavát csak kör végén kell jelölnöd, akkor csak tegyél rá egy kockát 1 értékkel, hogy lásd és kör végén hajtsd végre.
  • Kör végén véglegesítitek az összes képesség minden értékét. Itt kerül végrehajtásra a "gyász" kulcsszó, ami után újraszámolás történik. 
  • Ha minden képesség véglegesítve lett, akkor a lények elszenvedik a sérüléseket. A lényeken az elszenvedett sérülések mértékét jelöljük. 0 sérülés alá egyetlen lény sem gyógyítható. 
  • Ha a körben öltél lényt, akkor tegyél egy jelölőt az edződre, hogy tudd mennyit öltél. Ha meghalt egy lényed a körben, akkor húzz fel egy lapot kör végén a mellékpakliból. 

Fontos: a sebzés számolásakor a 0. folyamat minden esetben a gyengeség és az immunitás felmérése. Ez alapján számolsz minden esetben. A gyengeség és az immunitás csak a lapra írt alap sebzésre vonatkozik, semmi másra nincs hatással. (Gyengeség és immunitás leírása a kifejezések menüponton belül található)

Jelöld egy kockával az edződön vagy annak helyén, hogy mennyi ellenséges lényt győztél le! 

Amennyiben a harc fázis alatt maximum 1 képességet használtál el, akkor a kör végén kapsz 1 zsetont.

Befejező fázis

  • Azok a lények, amiknek a sérülései elérték vagy meghaladták a kitartásukat a gyűjtőbe kerülnek. Majd lezárjátok a kört és a következő kört a másik játékos kezdi.

A játék vége

  • A játék akkor ér véget, ha legyőztél 4 ellenséges lényt. Ha azonos körben győzitek le mindketten a 4. lényt, akkor a játék döntetlen. Ha kiiktatásra kerül a Főnök, annak helyére nem kerülhet új lény a játék végéig. Ha a harc fázisba belépve nincs a frontvonalom lényed, akkor veszítettél. 

Pakli építés

  • A pakli mérete maximum 15 lap lehet, ami tartalmazza a lényeket, zsetonmezőket, képességeket és az edzőt is. Azonos sorozatszámú lény és képesség kártyából maximum 3 mehet a pakliba és a mellékpakliban összesen, minden másból szorozatszámonként 1 darab. 
  • A pakliban legfeljebb 2 eltérő zsetonmező használható. Így legfeljebb 4+1 sebzéstípus használható a pakliban. A Semleges sebzéstípushoz bármilyen másik sebzéstípus felhasználható, mivel nincs semleges zsetonmező.
  • A kezedben tarthatsz I. szintű lényt, zsetonmezőt és edzőt is. 
  • A paklid mellett tarthatsz 5 lapot, amit kötelezően eltérő kártyavédőben kell tartanod. A célja, hogy mikor meghalnak a lényeid, akkor ebből a mellékpakliból választhatsz egy lapot és a kezedbe veheted.