Laptípusok

Lények

  • A lények a játék központi elemei. A lény addig van csatatéren, ameddig a sérülései nem érik el vagy haladják meg a kitartását a harc fázis befejezése után, ekkor a gyűjtőbe kerül. Minden lény körönként 1 képességet használhat fel, ebbe nem tartoznak bele a passzívok. Ha a körben legfeljebb 1 képességet használsz (kivéve passzív), akkor kapsz 1 zsetont. Amikor fejlesztésre kerül a lényed, akkor az előző szint a gyűjtőbe kerül és a nagyobb szint kerül helyette a csatatérre.. ilyenkor az előző lény sérüléseit örökli az új lény. 
  • I. szintű lény = Ezek a kezdő lények. Bármely meccs kezdhető velük bármilyen pozícióban.
  • II. szintű lény = Az I. szintű lények fejlődései. Csak akkor helyezhető le, ha van a csatatéren azonos nevű I. szintű lény. A fejlesztéskor a fejlesztett lény sérülései átkerülnek rá is. A fejlesztés költsége zsetonban értendő, amit a lény kitartása felett találsz.
  • III. szintű lény = A II. szintű lények fejlődései, amik a legnagyobb fejlődési szintek. A fejlesztéskor a fejlesztett lény sérülései is átkerülnek rá. A fejlesztés költsége zsetonban értendő, amit a lény kitartása felett találsz.
  • V "Végső" szintű lény = Bármilyen szintű lényből fejleszthető. A fejlesztéskor a fejlesztett lény sérülései is átkerülnek rá. A fejlesztés költsége zsetonban értendő, amit a lény kitartása felett találsz.

Zsetonmezők

  • A mezőkre tudjuk elhelyezni a megszerzett zsetonokat. Lények fejlesztéséhez és képesség kártyák csatolásához csak a lény\képesség típusával rendelkező mezőről tudjuk elkölteni a zsetont. Egy akcióhoz csak 1 mezőről tudunk költeni.
  • Lényeken lévő képességek használatához bármilyen mezőről költhetünk.
  • Zsetonmezőt bármelyik kör előkészítő fázisában tehetünk le. Csak akkor kerülhet a csatatérre, ha a körben kerül le legalább 1 azonos típusú lény. Semleges lény bármely típust helyettesíti. 
  • Ha az előkészítő fázis végére nem kerül le egy mezőnk típusához szükséges lény, akkor az adott mezőt vissza kell venni a kezünkbe, ekkor a rajta lévő zseton elveszik. 
  • Egyszínű zsetonmezők = Minden esetben rendelkezik egy képességgel, ami a legtöbb esetben energiaforrás (zseton, lap) felhasználására aktiválódik (Itt azonos vagy nagyobb mennyiségű zseton felhasználására is aktiválódik). A passzívját használatakor egy lényünk képességéhez csatolhatjuk (A képesség szövegének végén írjuk, hogy milyen fajta képességhez lehet hozzáadni). 
  • Kétszínű zsetonmezők = Nincs semmilyen képességük. Csak akkor kerülhet a csatatérre, ha van legalább 1 azonos típusú lény lent. Két eltérő a lapon feltüntetett típushoz is felhasználható.

Edzők

  • Edzőből minden esetben csak 1 játszható a csatatéren. Az edző kártyák rendelkeznek egy aktív és egy passzív képességgel. Az aktív képesség körönként egyszer használható, a passzív pedig automatikusan aktiválódó vagy folyamatosan hatékony is lehet. A passzív aktiválásakor az Edző használja el, így a mezőkkel ellentétben itt nem kell lény képességéhez csatolni (A kulcsszó leírása szerint kell eljárni).

Képességek (Lény képességeinek működése is)

  • A képesség kártyák egy lény képességei külön kártyán. Ezek önálló lapok, amiket zseton elköltésével felcsatolhatsz egy a lappal azonos típusú lényre. Semleges lény bármilyen típus képességét megkaphatja. Lényenként csak 1 csatolt képesség lehet. Le cserélhető, ha 1 zsetonnal többet költesz, mint amennyibe kerül a csatolni kívánt képesség.
  • A semleges képesség bármilyen típusú lényre csatolható.
  • Egyetlen lényen sem lehet két azonos nevű passzív, akkor sem ha azok eltérő szintűek!
  • A képességkártyák csak és kizárólag promó kártyákként jelennek meg. 
  • A képesség kártyák zsetonköltsége a következőképpen alakul: 
  1. Áltagos képesség: 2 zseton.
  2. Ritka képesség: 3 zseton.
  3. I. szint: +0 zseton.
  4. II. szint: +1 zseton.
  5. III. szint: +2 zseton.
  6. Végső szint: Minden esetben 5 zseton. 

Képességek Fajtái

  • Támadó - Minden esetben az ellenfél térfelét célozza.
  • Támogató - Minden esetben a saját térfeledet célozza.
  • Passzív - A passzív képességek kétféleképpen működhetnek. Az első, amikor folyamatosan aktív. A másik, hogy valamilyen feltételre aktiválódik. Utóbbi esetén amennyiben te aktiváltad, akkor dönthetsz, hogy elvégzésre kerüljön-e a képesség, viszont ha az ellenfeled aktiválja a passzívodat, akkor mindenképp végbemegy. Minden passzív körönként csak egyszer aktiválható. A feltételre aktiválódó esetében, ha nem az egész csapatra hatékony, akkor te választasz célt (a célpont lehet szövetséges vagy ellenfél is). 
Totem

  • A totem csak főnöki pozícióba kerülhet le, mert szent. 
  • Nem pusztítható el, mert szent, 
  • A totemnek minden esetben egy passzívja van. 
  • Egyetlen szóval sem lehet célozni, így nem mozdulhat ki a pozíciójából, mert szent.